fredag 15 juni 2012

Äntligen!+Bra manga-karaktärer


Det är sommarlov! :D Känns skönt men jobbigt att inte träffa kompisarna på länge :P Och jag vet inte om jag kommer kunna gå och köpa manga nu när ingen kan följa med mig ;n; Och en av affärerna jag brukar gå på har slutat sälja manga antagligen...Jag behöver Naruto 12...JAG BEHÖVER DEN.
Men okej...Här är en lista över mina favorit manga/anime-karaktärer!
  • Tamama (Keroro Gunsou) Varför?: Han är jätterolig! XD Och han påminner om mig när han blir arg eller avundsjuk. Jag vet hur det känns, Tamama...
  • Hiiragi Kagami (Lucky Star) Varför?: Igen, rolig när hon är arg och som jag!
  • Hyuga Hinata (Naruto): Varför?: Tja, hon är söt för att hon är så blyg :3 Jag var utklädd till henne när vi hade nån maskerad på skolan. Vi hade en tävling om vem som hade bäst dräkt och jag fick andra pris~ (^w^)
  • Suzumiya Haruhi (The Melancholy of Haruhi Suzumiya): Jag älskar hennes personlighet! X3 Jag vet inte vad jag ska säga mer om det...
 Om det möjligtvis finns några som känner mig därute (nån av mina vänner) så skulle dem nog inte säga att jag är sur och avundsjuk och kall hela tiden, men jag känner den där ilskan är inne i mig...Förlåt att jag inte skrev något intressant den här gången, HEJDÅ! :D
/Nova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar